måndag 25 mars 2013

Doptårta till en liten kille

 
 
 
Den här tårtan är lite speciell.....För det första så det enda jag tänkt ut i förväg var Kronan och de små fotstegen som var önskade. Namnet fick jag inte någon sådär klar bild över hur jag skulle få till utan det fick komma när allt annat föll på plats kände jag. Och så här blev slutresultatet.
Jag är väldigt nöjd och känslan när man känner att pricken över "i:et" verkligen satt där liksom, är så härlig!
Även alla positiva kommentarer efteråt gör att man blir varm i hela kroppen och gör på nått vis att man faktiskt blir väldigt stolt över sig själv. Man vet att man har lyckats när glädjen efteråt blir så tydlig.
Underbart!!
 
Vaniljbottnar
 
Fyllning 1
Rårörda hallon
 
Fyllning 2
Vit chokladfluff
 
Spacklad med Smörkräm
 
Täckt med Sockerpasta
 
Dekorationer
Modelleringspasta (speciell sort av sockerpasta)
Sp
samt sidenband
 

 
Även en Äggfri "mini" doptårta fanns med. Självklart ska alla ha "likadana" =)
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar