tisdag 19 juni 2012

Sommarens Stora tårta ska avslöjas=)

För ett tag sen skrev jag att jag hade något på gång men ville inte avslöja det då riktigt.
Nu är det tid att berätta=)
Jag har fått ett erbjudande om att göra en


BRÖLLOPSTÅRTA!

...Och jag är så glad=) =) =) =)

Min fina vän fia, hennes syster ska i sommar gifta sig med sin Peter och dom frågade om jag var intresserad av att göra deras tårta.
Detta har ju alltid legat i bakhuvudet att en gång, om det så bara är för EN gång få göra en bröllopstårta. Och nu är det så, så himla glad och faktiskt rätt stolt=)
Dem har varit på smakprovning här och nu är planeringen i full gång. Det måste räknas och utformas och allt vad det innebär.
Känner att jag vet på ett ungefär hur jag ska göra, bara lite små saker som måste tänkas igenom.
Snart ska jag göra beställning på diverse saker och smaskigheter som behövs....Tänker inte avslöja så mycket mer än så just nu.

Men jag är så himla glad!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar